Paskaita senjorams „Judesio terapija“ kovas, 2020

DĖMESIO!!! Kauno tautinės kultūros centre

RENGINIAI NEVYKSTA. (Informacija bus pateikta vėliau, atsižvelgiant į situaciją dėl karantino)

Rekomenduojame pratimus daryti individualiai namuose. Būkime sveiki ir laimingi.

Tempimas paprastas ir efektyvus būdas judrumui padidinti

Kviečiame atlikti tempimo mankštą pagal Sven Anders Solveborn metodą. Tai yra švelniausias raumenų tempimo metodas, efektyviai ir greitai padidinantis judrumą.Šis metodas seniai taikomas kai kurių gydomosios mankštos specialistų. Tempimo metodo pratimus lengva išmokti. Juos galima atlikinėti be jokių prietaisų ir kiaurus metus. Pratimai pritaikyti visiems: sieniems ir jauniems, netreniruotiems ir gerai treniruotiems žmonėms.

Rekomenduojame tokią tempimo seką:

1.Iš pradžių 10-30 sekundžių kiek galėdami tempkite raumenį ramybės būsenoje.

2.Per 2-3 sekundes visiškai atsipalaiduokite.

3.Palengva ištempkite raumenį tiek, kad nepajustumėt skausmo ir išlikite šioje padėtyje  10-30  sekundžių.

4.Galvokite apie tą raumenį, kurį mankštinate, įsijausdami į tempimą .

5.Visą laiką kvėpuokite ramiai ir ritmiškai. Nesulaikykit kvapo.

6.Kitų kūno dalių nejudinkite.Tempimas efektyviausias, kai mankštą atliekantis asmuo yra atsipalaidavęs.